Jumaat ini, aku ingin bertanya…

Kepada-Mu kekasih
Aku berserah
Kerana kutahu
Kau lebih mengerti

Apa yang terlukis di cermin wajahku ini

Apa yang tersirat di dalam hati bersama amali

Kepada-Mu kekasih
Aku bertanya
Apakah Kau akan menerimaku kembali
Atau harus menghitung lagi
Segala jasa dan bakti
Atau harus mencampakku
Ke sisi tanpa harga diri

Kepada-Mu Kekasih… aku tinggalkan
Jawapan yang belum ketemukan
Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu

Kepada-Mu kekasih
Aku serahkan
Jiwa dan raga
Jua segalanya
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini
Apakah Kau akan menerimaku dalam keadaan begini

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/09/lirik-kepadamu-kekasih-jamal-abdillah.html#ixzz3Mxme3mzR

Lagu ketuhanan yang menyentuh jiwa. Lagu ini, Ketulusan Hati (Anuar Zain) dan Dealova (Once) – sebenarnya hanya untuk Dia. Bukan untuk manusia, pada hemat hamba yang lemah ini.

Leave a Reply

