Tetiba rasa nak privatekan blog.

Entah sebab apa ek? Bukannya orang di alam nyata hidup aku tau pun kewujudan blog ni?

Bak kata Cikpuan Kopepod, rasa macam dengan mem-private-kan blog ni, ada satu ilusi kebebasan untuk taip apa yang kita nak. Tanpa risau dibaca oleh orang-orang yang tak sepatutnya baca.

Iya ke? Entah… kita cuba la tengok macam mana πŸ˜€

Dah tengah Mac ni. Manuskrip tak siap-siap lagi. Tak sampai sebulan dah nak cuti lagi 2 minggu. Matilah kena marah dengan Cik Nonah nanti ni tak siap lagi untuk dia baca dan komen!!! Hahaha!!!

Advertisements

One thought on “Tetiba rasa nak privatekan blog.

  1. Bayah, ikutkan hati memang tak suka privatekan tetapi keadaan memaksa. Terima kasih sebab kekal menjadi pembaca dan pengkomen yang setia πŸ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s