Menulis.

Kalau kau ada sejuta ringgit, apa kau akan buat?

Hurm….entah. Aku bukan seorang yang fikirkan duit sepanjang masa.

Ek? Jadi apa yang kau fikirkan sepanjang masa?

Aku fikir apa sebenarnya tujuan aku dilahirkan ke dunia ini. Dan apa dia yang aku perlu buat untuk kekal tenang, aman dan bahagia sampai aku mati.

Huh, kau ni idealistik. Berangan-angan saja nampaknya.

Aku berangan-angan? Jadi yang kau ingat-ingat nak dapat sejuta ringgit bagai, tapi seharian termenung saja di depan komputer tak ada tujuan, boleh pakai ke???

GRRRR….

Leave a Reply

