Blissful sangat… ;)

Minggu lepas tukar kulit blog jadi tema perikanan tapi rasa tak kena dengan jiwa. Yelah memancing pun tak pernah kan, tetiba nak letak ikan macam pelik. Goreng ikan pernah la. So malam ni letak tema hati. Sesuwai sikit. Heheh.

Sekarang tengah melayan Suara Amerika di AXN. Sedapnya suara-suara diorang ni. Paling penting, diorang sedang menghayati dan menjadikan impian mereka satu kenyataan. Wajah orang-orang yang merealisasikan impian memang berbeza. Mata mereka bersinar. Senyum mereka ikhlas. Kulit masing-masing macam ada nur memancar-mancar. Mungkin hormon adrenalin. Mungkin kegembiraan berada di puncak impian.

Berbahagialah mereka. Dan aku juga bakal menyusul menjadikan impianku satu kenyataan. InsyaaAllah.

Blissful. Happiness. Peace. Love. Life is perfect as it is, and making my dream comes true will be icing on the cake.

Bismillahirrahmanirrahim.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s