Kalau kerja kau nak degil menjawab semua benda yang aku cakap,

jangan salahkan aku kalau satu hari nanti aku biar je kau buat suka hati mak bapak kau dan lepas tu gelak tengok kau tergolek depan orang lain. Aku tau aku lagi muda, tapi aku dah dibagi tanggung jawab untuk guide kau dalam kerja. Jadi sila la buat tanggung jawab kau and open up to be guided in different ways from yours.

Masalah bila orang ada attitude problem degil tak nak terima supervision ni. Dah terang benderang cara kau tu salah, nak kena tembak baru nak sedar ke? Lagi satu, takde sapa yang suka kena marah dan kena bantah tengah-tengah orang. Lagi-lagi orang yang diberi posisi penyelia. Nobody likes to be told they are wrong in public. Kau pun tak suka, aku sedar tu. So, aku kawal ayat dan nada suara aku supaya kau tak malu depan orang ramai. Do you even realize it to have the same level of courtesy when you answer against me?

Aku tengah sabar la ni. Kalau aku tak sabar, aku dah mengamuk depan dia bukan membebel sorang-sorang kat sini. Sekarang ni aku tengah memilih untuk bertenang dengan cara ni, cara aku. If you have a problem with this, you can choose to shoot me down in the comment box or stop reading and leave this page. I wouldn’t hold it against you either way because it’s your choice to make. Just don’t ask me to agree with you – I’ll agree to it when I want to, not because you ask me to. Deal?

Hahahaha aku pun sama degil kepala batu macam orang yang aku kutuk gak! Padan la tu kan buku bertemu ruas?? LOL.

Leave a Reply

