Oo la la…(eh macam pernah buat tajuk macam ni je?)

Sedang layan J.M4st3rch3f austr@li@ musim terbaru. Yummy! Rasa nak pergi belajar masak dengan budak-budak ni je. Hiks.

Jumaat lepas, lunch kat kino dengan buku (macam terbiasa je buat macam ni sejak beberapa jumaat yang lalu). Nampak buku nota moleskine. Rasa macam nak cekup je satu buat jurnal bertulis balik. Tapi…buku yang ada pun tak habis-habis. Jadi kita berjimat sedikit, teruskan dengan buku nota yang ada 🙂

2011 bakal melabuhkan tirainya. Masa terbang dengan jayanya. Overall, aku puas hati dengan 2011. Tahun perubahan besar – terutamanya dengan melangkah ke alam baru sebagai seorang isteri. Siapa tahu, mungkin tahun 2012 menjanjikan satu lagi langkah ke alam baru? Wallahua’lam. Jika itu yang ditentukanNya dan andai Dia mengetahui aku dan Encik Suami sudah bersedia, maka jadilah ia. InsyaAllah. Doakan 🙂

Hari ini hari lahir Encik Suami yang ke-XXXXI. Hahaha ye ke simbol-simbol ni? Love him so much!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s