Telah kupercayakan,

hati ini padamu. Maka kita tak saling risau.

Kalau cinta jangan kacau. Kalau sayang tak perlu marah. Kalau ikhlas tak minta berbalas. Serahkan cintamu pada Yang Punya Cinta…

Dulu aku pernah letak lirik lagu ni kat sini. Ada la beberapa bulan lepas. Masa tu takda tujuan khusus. Tapi kali ni, ada tujuan dan ada penerima. Cuma penerimanya kebarangkalian besar tak akan baca kot. Sebab takda tujuan nak baca dan takda pembayang pun untuk ke sini dan membaca.

Tak akan ada, atau belum ada? Wallahua’lam. Biar masa menentukan.

Sembilan hari lagi, untuk melangkah ke tangga pertama awan sembilan.

Advertisements

4 thoughts on “Telah kupercayakan,

  1. Kak zaza pun tumpang berdebar untuk tarikh yang bakal menjelma tu. Semua dah ready? šŸ˜‰

    * seronoknya ya apabila ada lirik dan boleh bayangkan sekali penerimanya !

  2. hai… sapelah penerima bertuah tu..
    kat penerima maybe boleh sms je kot… kat sini, kami-kami lah yg baca.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s